First Impressions of City of Fallen Angels/ Primeiras impressões de Diz-lhe que Não





So about this book, I already read him in Portuguese, but now that I get this coleccion en English, I'm reading it again. And enjoying even more.Is like reading a new book, because is like a new paiting, a new place... Is amazing. I'm loving it.
So this book talks about the fact that now everithing is okay with Clare and Jace, but not realy, secrets start to beggan, and a new treat is begging, shadowhunters is being kill, One in each territory of the Downworlders. And besides this, there is somwthing haunting Jace at night, witch is getting a distance from Clary.

So this book, is just amazing, because, instead just nowing about Jace and Clary's life, the author always talks about what is going on with the others charecters, so that is more cool for the readear... Well for me it is. I'm enjoing a lot of this book.

And one of the things that I love about this book, I'm not bored about the relacioship of Clary and Jace for the first time so... Finally.

Diz-lhe que Não de Helena Magalhães

Este livro tem sido a minha companhia nas minhas horas livres, no almoço e antes de ir para o trabalho de manha. E uma óptima companhia, é impossível ficar indiferente com este livro, uma compilações de historias que servem para as mulheres terem uma perspectiva do que anda no mundo actual a acontecer nos olhos de Helena. E devo de dizer, que concordo com cada palavra que ela diz. É uma leitura fácil, e para quem gosta de leituras leves e divertidas, recomendo-o. Por enquanto, ainda estou no inicio, mas estou sempre a espera das minhas horinhas, para poder ler mais um capitulo.

Sem comentários:

Com tecnologia do Blogger.